Gladiatus:Świat Gladiatorów

To forum poświęcone grze GLADIATUS.Rejesrujcie sie i piszcie


Zasady Forum

Musisz się zgodzić, jeśli chcesz się zarejestrować

KODEKS FORUM §1. Postanowienia Ogólne * Każdy Użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy Kodeks Forum. * Jako, że do rejestracji na forum wymagane jest zaakceptowanie treści kodeksu to jego nieznajomość nie będzie zwalniała od kary w przypadku złamania zasad. * Kodeks odnosi się do każdego użytkownika forum jak i członków Senatu Gladiatus.pl. Obowiązuje absolutna równość wobec zasad. * Personel Forum Gladiatus.pl zachowuje sobie prawo do ostrzegania, cenzury i banowania Użytkowników w przypadku nieprzestrzegania zasad. W ekstremalnych przypadkach, które są rozpatrywane indywidualnie, Użytkownik może zostać zablokowany w Grze, oraz na kanałach IRC. To działa także w drugą stronę. Zasady obejmują zamieszczone posty oraz prywatne wiadomości (PW). * Ogólne Warunki Użytkowania Gladiatus obejmują także forum. Oznacza to, że zgodnie z niemieckim prawem właściciele Gladiatus.pl nie ponoszą odpowiedzialności za żadne zamieszczone na nim, a chronione prawami autorskimi, obrazki lub linki. * Na forum jedynym językiem, jakim należy się posługiwać, jest język polski. Inne języki mogą być wykorzystane tylko do zaprezentowania nazw (np. "The Gladiators") lub pojedynczych zdań (np. w sygnaturze "Beware of the heretic, the alien, the mutant"). Należy starać się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii i nie używać żargonu kaleczącego język polski. * Przed założeniem nowego tematu na forum należy upewnić się, że jest on zakładany w odpowiednim dziale. W każdym podforum obowiązuje kodeks danego działu, z którym użytkownik ma obowiązek się zapoznać i przestrzegać go. Zatem w każdym podforum obowiązuje kodeks ogólny oraz kodeks danego działu. Jeżeli jakiś punkt kodeksu danego działu jest niezgodny z kodeksem ogólnym wówczas obowiązuje kodeks ogólny. W takim przypadku zaobserwowaną rozbieżność pomiędzy kodeksami należy zgłosić do Super Moderatora bądź Administratora Forum. * Obsługa forum nie rozstrzyga sporów dotyczących praw do własności intelektualnej. * Administracja Forum zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt kodeksu podczas działania forum. Wszystkie zmiany będą wprowadzane z lekkim wyprzedzeniem, a użytkownicy zostaną o tym poinformowani. Niedozwolone jest: * zamieszczanie postów w imieniu zbanowanych Użytkowników na Forum. * podszywanie się pod członków Senatu Gladiatus.pl (zarówno tych odpowiedzialnych za gre jak i forum) , wliczając w to naśladowanie ich nicków, avatarów, sygnatur itd. * nadużywanie guzika Zgłoś. Rozumie się przez to klikanie przycisku pomimo tego, że nie zostały złamane Zasady Forum. * pisanie postów bezpośrednio pod sobą. W przypadku, gdy chcemy coś dodać do swojej poprzedniej wypowiedzi, używamy opcji Edytuj. * pisanie postów, których głównym celem jest zdobycie większej ilości postów rankingu. * "podbijanie" starszych wątków (zamieszczanie posta tylko po to aby temat znalazł się na pierwszej stronie). Obsługa Forum w uzasadnionych przypadkach ma prawo podbijać zamknięte tematy. * edytowanie w postach dopisków wykonanych przez obsługę forum (moderatorzy itp.). * zakładanie tematów, w których jest mowa o tym jak ominąć zabezpieczenia w grze, na forum i IRC, jak wykorzystać buga lub oszukać obsługę. * zakładanie tematów, które w jakikolwiek inny sposób naruszają regulamin gry, kodeks forum lub OWU (m.in. poradniki multikonciarza, nielegalny handel rubinami, ogłoszenia sprzedam konto, opisy botów itp.) * zachowywanie się jak dodatkowy moderator, np. pisząc "Temat zamknięty", pomimo że nie jest się założycielem tematu. * wstawianie do postów obrazków o wymiarach większych niż 500px szerokości, 500px wysokości, waga 500kB. * cytowanie wypowiedzi naruszających punkt kodeksu "Treści Zabronione". Kodeks Forum - §2 §2. Treści Zabronione W postach, profilach, avatarach i sygnaturach nie można zamieszczać treści: * Pornograficznych, politycznie ekstremistycznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo i powszechnie uznanych za moralnie niepoprawne. * Wzywających do: nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym/religijnym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych jak np. faszyzm, nazizm. * Zawierających jakiekolwiek prywatne wiadomości lub dyskusje, bez zgody wszystkich zainteresowanych stron. Ta reguła tyczy się wszystkich systemów komunikacyjnych Gladiatus bądź innych, na przykład: prywatne wiadomości, MSN, ICQ, GG lub IRC. * Zawierających linki referencyjne do gier on-line oraz innych serwisów. Wyżej wymienione linki są dopuszczalne w całym profilu (np tekst wewnętrzny, sygnatura). Nie można ich umieszczać tylko w postach i prywatnych wiadomościach. * Merytorycznie nie należących do danego Wątku, czyli tzw. Offtop'u oraz treści nie posiadających żadnego sensu, mających na celu zaśmiecenie danego forum, czyli tzw Spam'u * Których jedynym celem jest drażnienie bądź obrażanie innych uczestników społeczności. To samo tyczy się tzw "trollowania" tzn: pisania postów wyłącznie w celu irytowania innych ludzi bądź wszczynania awantur. * Wulgarnych (także wulgaryzmów użytych w formie ocenzurowanej np. gwiazdkowanie, przekręcenie liter). * Ograniczających się do pojedynczego słówka określającego emocje, np "fajnie". Należy w jakiś sposób poprzeć swoje zdanie, np.: "fajnie, bardzo podoba mi się sposób w jaki tworzysz sygnatury". * Zawierających flood, czyli kilkakrotne powtórzenie tego samego słowa lub znaku, np: "plz plz plz plz plz" " :DD :DD :DD :DD :DD " * Zawierających wszelkiego rodzaju reklamy, bądź odnośniki do stron mających na celu doprowadzenie danego użytkownika lub innej osoby do jakichkolwiek korzyści majątkowych lub materialnych. * Propagujących piractwo komputerowe, w tym linków do cracków, warezów oraz stron je oferujących. * Napisanych w większości kolorem/kursywą/innymi metodami utrudniającymi ich przeczytanie. Dopuszczalne jest to tylko do podkreślenia ważniejszych fragmentów. * Zawierających tzw. "drzewka z cytatów". Posty powinny być przejrzyste i czytelne. §3. Sygnatury i Avatary I. Parametry: Sygnatura nie może przekroczyć poniższych wymagań: * Szerokość: 500 pikseli * Wysokość: 150 pikseli * Waga pliku nie może przekroczyć 50 kB. Avatar nie może przekroczyć poniższych wymagań: * Szerokość: 130 pikseli * Wysokość: 150 pikseli * Waga pliku nie może przekroczyć 25 kB. II. Wyjątki: 1. Sygnatury Członków Senatu Gladiatus.pl mogą składać się z dodatkowych obrazków/ikonek o niewielkim rozmiarze. 2. Administracja zastrzega prawo do wycinania lub blokowania nieregulaminowych sygnatur bez informowania o tym użytkowników. §4. Obsługa Forum i Odpowiedzialność Użytkownika Każdy uczestnik Forum musi przestrzegać Kodeksu, gdyż akceptuje go z chwila rejestracji na forum. Jeżeli użytkownik nie jest usatysfakcjonowany Kodeksem to nie musi rejestrować konta na forum. Rejestracja na forum nie jest konieczna do gry w Gladiatus.pl Użytkownik może zarejestrować tylko JEDNO KONTO. Konto jest przypisane do jednego użytkownika i może być używane tylko prze tą osobę. Wyjątki są tylko dozwolone przez Administrację. Administracja Forum Gladiatus.pl zastrzega sobie prawo do: * blokowania/usuwania/modyfikacji kont użytkowników * zamykania/usuwania wątków * innych działań moderatorskich bez podania wyraźnej przyczyny takiego działania. §5. Kary a) system kar Obsługa forum dysponuje zintegrowanym z forum narzędziem, za pomocą którego może udzielać ostrzeżenia - standardowa kara na forum. Użytkownik informowany jest o otrzymaniu ostrzeżenia poprzez Prywatną Wiadomość (PW) oraz poprzez odnotowanie ostrzeżenia w jego profilu na forum. Otrzymanie określonej ilości ostrzeżeń może doprowadzić do otrzymania bana na forum. * 1 ostrzeżenie + możliwy dodatkowy ban * 2 ostrzeżenie + możliwy dodatkowy ban * 3 ostrzeżenie + możliwy dodatkowy ban * 4 ostrzeżenie + możliwy dodatkowy ban * 5 ostrzeżenie + dodatkowy ban stały W normalnych okolicznościach bana stałego otrzymuje się po otrzymaniu 5 ostrzeżenia. W wypadku dopuszczenia się wyjątkowo ciężkich przewinień może nastąpić to szybciej. b) inne kary: * Upomnienie - najlżejsza kara, stosowana w przypadku niewielkich przewinień. Traktowana ma być jak zwrócenie uwagi użytkownikowi przez Moderatora. W przypadku ignorowania upomnień użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem. * Blokada/usunięcie/przesunięcie posta lub wątku - standardowe działanie porządkowe na forum, które może być związane z nadawaniem ostrzeżeń. Ponowna zmiana/edycja postów ocenzurowanych bądź zedytowanych przez Moderatora będzie karana. * Zmiana/usunięcie/blokada avatara lub sygnatury - standardowe działanie porządkowe w przypadku użytkowników posiadających nieregulaminowe avatary lub sygnatury. Traktowane jako upomnienie. * Edycja profilu - działanie porządkowe w przypadku użytkowników, którzy umieścili niedozwolone treści wewnątrz swoich profili. * Ban na IP - kara nakładana w przypadku wyjątkowo ciężkich i wielokrotnych naruszeń kodeksu forum. * Wykluczenie z oferty Gladiatus.pl - ostateczna i najcięższa kara, stosowana naprawdę w ekstremalnych przypadkach jak np rozprzestrzenianie pornografii, bug-using czy notoryczne łamanie kodeksu mimo wcześniejszych banów . Wykluczenie z oferty polega na jednoczesnej blokadzie: wszystkich kont w grze, na forum oraz bana na IRCu. §6. Odwołania W przypadku odwołań od ostrzeżeń czy innych działań moderatorskich: w pierwszej kolejności należy skontaktować się z Moderatorem, od którego otrzymało się ostrzeżenie lub podjął decyzję, co do której mamy zastrzeżenia i spróbować wyjaśnić sprawę. Jeśli nie uda się rozwiązać problemu w ten sposób to należy się skontaktować z Super Moderatorem, któremu podlega konkretny Moderator. W ostateczności można odwołać się do Administratora Forum, jego decyzja jest ostateczna. Gdy mamy zastrzeżenia co do pracy Super Moderatora Forum to analogicznie jak w przypadku skargi na Moderatora: najpierw kontaktujemy się z samym zainteresowanym, w przypadku braku dojścia do porozumienia zgłaszamy się do przełożonego, czyli w tym przypadku Administratora Forum. W przypadku złożenia skargi na Administratora Forum, zgłoszenie takie może rozpatrzyć tylko inny Administrator Forum. Alternatywną drogą do odwołań i składania skarg na członków obsługi forum jest założenie wątku na podforum Skargi i Zażalenia 7. Zgłaszanie wykroczeń W przypadku gdy użytkownik zauważy jakiekolwiek łamanie kodeksu forum, bądź kodeksu jednego z jego działów ma obowiązek zgłosić to w jeden z następujących sposobów: * Należy użyć przycisku "Zgłoś", który znajduję się nad każdym postem. Wybieramy Moderatora przydzielonego do działu, w którym chcemy zgłosić posta, podajemy krótkie uzasadnienie zgłoszenia i wysyłamy zgłoszenie. * Wysyłamy do Moderatora zajmującego się danym działem PW, w którym informujemy o problemie. * Wysyłamy do Moderatora zajmującego się danym działem e-mail lub kontaktujemy się poprzez odpowiedni kanał IRC.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.xiaolinshowndown.pun.pl www.bakugan.pun.pl www.youtubeforum.pun.pl www.altanka.pun.pl www.fr1012.pun.pl